کیز ایران

شیر پیسوار کیز ایران | 10 بار

از {{model.count}}

سایز 1/2 * 1/2

تعداد
نوع
110,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شیر پیسوار فیلتردار، شیر ساده ایست که بین سیستم‌های لوله کشی و شیر آلات دیگر قرار میگیرد و معمولا بهترین مکمل جهت نصب شیرهای اهرمی و لوکس، سرویس‌های بهداشتی، لوله کشی‌های خانگی، سیستم‌های آبیاری، شبکه‌های توزیع  نفت، بنزین، گازوئیل، پنوماتیک و در مجموع سیالات غیر خورنده صنعتی، میباشد و از ورود شن و ماسه و ذرات دیگر به سیستم‌هایی با حساسیت بالا جلوگیری می‌نماید.

دانلود کاتالوگ شیرآلات برنجی کیز ایران (کلیک کنید)

شیر پیسوار فیلتردار، شیر ساده ایست که بین سیستم‌های لوله کشی و شیر آلات دیگر قرار می‌گیرد و معمولا بهترین مکمل جهت نصب شیرهای اهرمی و لوکس، سرویسهای بهداشتی، لوله کشی‌های خانگی، سیستم‌های آبیاری، شبکه های توزیع نفت، بنزین، گازوئیل، پنوماتیک و در مجموع سیالات غیر خورنده صنعتی، است و از ورود شن و ماسه و ذرات دیگر به سیستم‌هایی با  حساسیت بالا  جلوگیری می‌نماید.

از مزایای این شیر می‌توان به وجود توری یکپارچه از جنس استیل ضدرنگ ( SS 304 ) اشاره کرد که مقاومت توری را در برابر خوردگی و املاح و ناخالصی‌های داخل آب بالا می‌برد.

لیست قیمت بروز شده محصولات کیز ایران را  در صفحه لیست قیمت کیز ایران مشاهده کنید. 

مشخصات فنی شیر پیسوار کیز ایران

مشخصات فنی شیر پیسوار کیز ایران

سایز
1/2 * 1/2
فشار کاری
PN 10
دمای کاری
80 درجه سانتی گراد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...