میراب

شیر آتش نشانی ایستاده 16 بار میراب - سایز 4 اینچ

از {{model.count}}

شیر آتش نشانی ایستاده

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کاربرد تولیدات میراب در بخشی از صنایع  نفت، گاز و پتروشیمی کشور نیز نقش موثری داشته و این مجموعه با شرکت های  مختلف تابعه وزارت نفت، همکاری های قابل توجهی دارد که از جمله می توان به  تولید شیرهای مخصوص آب شور دریا برای بخش آب گیر پالایشگاه گاز عسلویه در  فازهای ۱، ۲ و ۳ درسالهای ۱۳۷۵ و فازهای بعدی در سال های بعد از آن، اشاره  کرد. امروزه میراب با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه حضور در صنعت شیرسازی و  دریافت گواهینامه های بین المللی از جمله گواهی کیفیت محصول از شرکت لویدز  رجیستر انگلیس و DVGW آلمان و همچنین گواهی نامه های IMS شامل 2008:OHSAS 18001:2007 ، ISO 9001 و 2004:ISO 14001 از شرکت TÜVNORD آلمان، اطمینان خاطر بیشتری برای مشتریان خود فراهم کرده است.

دانلود کاتالوگ معرفی شیر آتش نشانی ایستاده میراب (کلیک کنید)

دانلود کاتالوگ مشخصات فنی (کلیک کنید)

دانلود کاتالوگ دستورالعمل نصب، نگهداری و بهره برداری (کلیک کنید)


شیر آتش نشانی ایستاده تیپ یک

 این شیر با ورودی مستقیم میباشد . شیر آتش نشانی ایستاده بر روی لوله اصلی انتقال نصب شده و برای برداشت آب در مواقع حریق ،شست و شوی خیابانها و یا آبدهی باغچه ها استفاده میشود . محل نصب این شیر معمولا در جوار بیمارستانها ،مدارس و سالن سینما و تئاتر میباشد . این شیر بگونه ایی طراحی و ساخته شده است که در صورت اصابت ضربه تعدادی از پیچ های مخصوص که در این شیر به کار رفته است بریده شده و از صدمه به خط لوله جلوگیری میشود ، ولی با این وجود شیرآتش نشانی بسته می ماند . ضمنا عمل تعویض پیچ های بریده شده به سرعت و به آسانی انجام میگیرد . 

شیر آتش نشانی ایستاده تیپ دو

تیپ دو این شیر با ورودی زانویی شکل بوده و جهت نصب به فلنجهای افقی در خطوط احتیاجی به نصب زانویی جداگانه در محل نصب شیر آتش نشانی نمی باشد . بقیه مشخصات این شیر مانند مشخصات فنی و جنس قطعات، و نحوه استفاده و بهره برداری با تیپ یک مشابه میباشد .

مشخصات فنی شیر آتش نشانی ایستاده میراب


سایز
100 میلیمتر
فشار کاری
PN 16
جنس بدنه
چدن داکتيل
پوشش رنگ
پوشش رنگ پودري اپوکسی با پاشش به روش الكترو استاتیک که ضخامت آن حداقل 250میكرون بوده وداراي گواهینامه مجاز براي آب آشامیدنی از مؤسسات معتبر بین المللی باشد.
گستره کاربرد
شیر آتش نشانی ایستاده بر روی لوله اصلی انتقال نصب شده و برای برداشت آب در مواقع حریق ،شست و شوی خیابانها و یا آبدهی باغچه ها استفاده میشود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...